Stosujemy pliki cookie w celu świadczenia naszych usług. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies. Dowiedz się więcej

Jak zapłacić za parking?

Opłata za parkowanie w strefach parkingowych EuroPark może być uiszczona na kilka sposobów:

  • bilonem
  • lub kartą płatniczą bezpośrednio w parkomacie EuroPark.

W przypadku planowanego dłuższego postoju lub regularnego korzystania z danej strefy parkingowej, prosimy o kontakt z biurem obsługi celem zakupienia abonamentu.

Dla wygody, dokładne informacje na temat dostępnych form płatności można znaleźć w szczegółowym opisie każdej strefy parkingowej widocznym w naszym serwisie internetowym.

 

Informacje dodatkowe dotyczące form płatności:

Bilon

Wszystkie parkomaty EuroPark umożliwiają płatności bilonem. Akceptowane nominały monet to: 0.10, 0.20, 0.50, 1, 2 oraz 5 PLN. 

UWAGA: parkomaty nie wydają​ reszty!

Karta płatnicza

Większość naszych parkomatów akceptuje płatności dokonywane kartami płatniczymi oraz kredytowymi takimi jak: Visa, Visa Electron, Visa Debit oraz Master Card.  

Parkomaty obsługują karty z paskiem, karty chipowe oraz karty zbliżeniowe. Transakcje nie wymagają autoryzacji kodem PIN. 

Abonament

Kierowcom planującym postój w jednej z naszych stref parkingowych przez okres dłuższy niż 30 dni proponujemy zakup abonamentu. W tym celu prosimy o skorzystanie z naszego serwisu samoobsługowego lub kontakt z biurem obsługi EuroPark:

tel: +48 22 300 96 04

e-mail: abonamenty@europark.pl

W chwili obecnej serwis samoobsługowy umożliwia zakup abonamentu dla wybranych stref na okres 1, 2 lub 3 miesięcy.

Faktury do przesłanych biletów parkingowych wykupionych w parkomatach na naszych parkingach będą wystawiane do 7-go dnia miesiąca następnego w stosunku do miesiąca dokonania transakcji.

Życzymy wygodnego i łatwego parkowania!
zespół EuroPark